Tussenstand: €44.862
DONEER
Deelnemers: 827
Doe mee!

We hebben een nieuwe huisstijl

Het zal je vast niet ontgaan zijn dat met de zevende editie ook een nieuwe huisstijl is uitgerold. We vonden het bij de Verbeeten Challenge wel tijd voor een nieuwe look & feel. Deze nieuwe huisstijl werd ontwikkeld door Dennis van Hest. ook wel bekend als designerdennis (www.designerdennis.nl), Hij heeft een hart voor branding, een neus voor finesse en oog voor detail. Zijn motto? Alles op gevoel!

Als ondernemer wil Dennis elk jaar een goed doel ondersteunen. “Zo werd ik via vrienden, die al jaren bij de Verbeeten Challenge betrokken zijn, benaderd of ik mijn creativiteit wilde sponsoren. Zo gezegd zo gedaan. Vorig jaar heb ik dan ook veel tijd als vrijwilliger in de Challenge gestoken voor meer tractie en naamsbekendheid. Natuurlijk heb ik zelf ook deelgenomen en 5 km hardgelopen waarmee ik een mooi sponsorbedrag ophaalde bij vrienden en familie. De Verbeeten Challenge en haar vrijwilligers hebben mijn hart voor altijd gestolen en daarom zet ik me dit jaar weer voor 200% in en de jaren daarna ook. En waarschijnlijk ga ik daar nooit meer mee stoppen!“

De freelance grafisch ontwerper, illustrator en content creator uit Tilburg weet als geen ander op een goed doordachte manier een connectie te maken tussen het doel, emotie en design. Hij licht verder toe: “Iedereen kent helaas wel iemand die de vreselijke ziekte kanker heeft of heeft gehad. Het Instituut Verbeeten pakt de ziekte bij de kern aan. Door zeer gerichte bestraling bestrijden zij tumoren zonder het gezonden weefsel en gezonde cellen aan te tasten. Zo is de kans het grootst om kanker te overwinnen. De nieuwe huisstijl van de Verbeeten Challenge sluit hier naadloos op aan. Elke patiënt, elke vrijwilliger, elke sponsor, elke specialist, elke donateur en iedere deelnemer vecht mee voor die overwinning. Dit komt letterlijk terug in het beeldmerk van het nieuwe logo van de Challenge. De vormgeving eromheen staat voor de cellen en het weefsel dat deze cellen bijeenhoudt. We zoomen dus letterlijk in op de gezonde cellen. De rode kleur is herkenbaar en staat voor urgentie. De roze kleur heb ik daaraan toegevoegd en staat voor gezonde cellen en hoop, wat letterlijk de basis vormt van de Verbeeten Challenge.”

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close